Alma Mater - mat är gott

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

Domänen fixad :)

Av Lena - 11 maj 2012 13:30

Äntligen har jag fått fixat så mitt domännamn funkar. Det hara bara inte blivit av förrän nu men så kan det vara.

www.almamater.se


Bloggplatsen har varit väldigt dåliga på att svara på mail en längre (lååång) tid (jag har haft lite synpunkter på saker och ting) men i detta ärende har de svarat snabbt som ögat och det tackar man för.


Binero

Nu gör jag reklam! Tack Binero för bra support av trevlig personal. (Hej Sara :))

Proffsigt,, glatt, trevligt och personligt har jag blivit bemött och det med blixtens hastighet. Bra webbhotell det där!



 

 
 
Ingen bild

Filifjonkan

11 maj 2012 15:37

Hej Lena Men så kul att du tog just det,,,,Ha nu en skön helg vi får hoppas på lite snällare väder

 
Trollpackan

Trollpackan

11 maj 2012 19:41

vad kul! Och jaha? har du egen domän fast du är kvar på Bloggplatsen? Fattar ingenting. Det ser ju ut som vanligt härinne:)
Jag har ju en egen domän: trollpackan.se, men jag har inte kunnat lägga in den här så att säga...Har haft den i ett par år iallafall...utan jag har som två bloggar då, och det orkar jag inte riktigt med...antingen skriver jag här eller där.
Men kan jag också få hit min domän på ngt sätt menar du?
Eller hur funkar det?
Jag är så j-a dålig på sånt här med teknik vet du, att jag blir alldeles trött*suckar djupt*
jag skulle ju också vilja ha mina ihopkopplade på något sätt.
Vet du hur jag gör?

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

12 maj 2012 19:28

Filifjonkan: Det var ju du som gav mig det namnet för länge sedan :) Ha en fin helg du med !

Trollpackan: Ska berätta efter helgen hur jag gjorde.

http://almamater.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 27 september 2014 15:46

Kopierade detta för ett bra tag sedan för min egen skull. Skrev inte vart jag tog den men lägger ut den ändå. Känner du att du har upphovsrätten till detta så säg till så kan jag länka till dig.    VITAMIN- OCH MINERALGUIDE  A-VITAMIN Egenska...

Av Lena - 26 september 2014 12:03

Måndag: gulaschsoppa   Tisdag: stekt fisk med ägg- och persiljesåssås   Onsdag: köttbullar med stuvade makaroner   Torsdag: stekt falukorv,  kokt blomkål och morötter   Fredag: Caesarsallad   Lördag: grillat kött med p...

Av Lena - 15 september 2014 12:33


Bra vardagsmat. Snabbt, billigt och smakligt! Jag använder "Små linser" från Rizenta. De är jättegoda och så fylligt smakrika att man kan använda dem istället för kött när man ska äta vegetariskt.   Lax med linser för en person   2 dl kokta s...

Av Lena - 11 september 2014 20:10

Toppredning och bottenredning med vetemjöl är ju det mest förekommande, i alla fall i mitt kök. Nu är det ju inte så nyttigt med vitt mjöl så jag har börjat med alternativa redningar.   Att reda med Maizena utrört i lite vatten är ju ett alternat...

Av Lena - 11 september 2014 18:09

Måndag: köttfärsbiffar med potatis, sås, kokta grönsaker och pressgurka   Tisdag: mackor (Behövs: bröd, smör, pålägg, dryck samt trevligt sällskap)   Onsdag: bacon- och broccolipaj med tomatsallad   Torsdag: stekt laxfilé med...

Sök i bloggen

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards